Kleklanje

sreda, 30. oktober 2019

MŠPU 7/4 - obeski snežinke

Moj umetniški pohod se je začel tako,
verjele ali ne, pojma nisem imela kaj bo iz tega nastalo. Ogledala sem si video, ki ga je prikazala učiteljica  Vladka in se veselo lotila "packanja".


Akvarelno pobarvane snežinke po katerih sem posula perfect pearls, 
so videti takole


Naslednje snežinke so narejene z alcohol inki in mega-flake - kosmiči, 
ki jih je bilo povsod polno. Sem že pozabila kako lahki so te lističi.


Moram priznati, da so snežinke v živo videti mnogo lepše kot na sliki. 
Bom morala povaditi fotografiranje 🤔


Voščilnici lepim v galerijo, med novosti in MŠPU 7 - obeski.

Želim vam lep dan .

5 komentarjev:

  1. Krasno "packanje". Čeprav sprva ne zgleda, potem nastanejo tako lepi obeski.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje packanje je obrodilo krasne sadove oz. snežinke :) Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kako lepe snežinke narejene iz lrasnih papirjev. Sem vedela, da bo nastalo nekaj čudovitega ;-)...

    OdgovoriIzbriši
  4. Všečkam tvoje "packanje" :). Najbolj me je pa očarlaa rozika z božično zvezdo v sredini.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole tvoje packanje,kot si poimenovala je obrodilo več kot fenomalne obeske.Izbrala si prekrasne barve.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...