Kleklanje

sreda, 3. november 2021

MŠPU V. vrvica, bleščice in srce

 


Kot pri prejšnji nalogi, sem se tudi pri tej poslužila stencil šablone MD.
 Tokrat sem uporabila božično nogavico. 
Okrasila sem jo z elementi kot jih zahteva naloga. 
Za lepši izgled sem izrezano nogavičko po robovih osenčila z Distress ink blazinico.  Srčke sem  predhodno namazala s tekočim lepilom in jih posula s holografskim prahom . 
Dodala sem še pentljico iz rdeče vrvice in naloga, ki nam jo je zadala 
Tina je bila narejena.



Voščilnico lepim v:

Naj bo današnji dan prežet z ustvarjalnimi idejami in prazničnim duhom.

5 komentarjev:

  1. Uau, kako zelo lepa nogavica. Mi je že žal, da si nisem nabavila te šablone... pa toliko vsega od MD imam...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ljubka nogavička. Tudi pri meni so nogavičke na mizi, samo tiste prave. Kaj pa nastaja, še ne smem pokazat. Pst.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatična nogavička je nastala izpod tvojih čarobnih rok. Kar čutim, kako bi grela mojo nožico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna praznična nogavica. Super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako prikupno si oddelala to domačo nalogo. Čudovita je tvoja nogavička.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...