Kleklanje

sobota, 13. november 2021

MŠPU VII. Izrez s tresočko


Naloga izrez s tresočko, me je tokrat popeljala na vas v cerkvico, 
ki je zasuta s tisoč in eno bleščico. 
Pri tej trsočki sem uporabila štampiljke in šablone " Zimska vasica "  ter napis


Ko je bila tresočka končana, sem ugotovila, da sem dodala 
pretemno polnilo in se nekoliko slabše vidi. 
Naslednjič bom morala biti pri izbiri polnila za tresočko bolj pozorna.


Voščilnico lepim v:

Želim vam lep in ustvarjalen dan.

5 komentarjev:

  1. Čudovita tresočka in krasno odpiranje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita tresočka s krasnim odpiranjem in lepim ozadjem. Polnilo sploh ni pretemno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi na tole lepotičko sem čakala. Kdor čaka, dočaka pravijo ;)
    Pravljično lepa je in tudi meni se polnilo ne zdi prav nič pretemno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne glede na temnejše polnilo, meni je tvoja tresočka čudovita.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...