Kleklanje

sobota, 20. november 2021

MŠPU IX. Praznična voščilnica z ne prazničnim motivom


Moj ne praznični motiv za tokratno domačo nalogo je zalivalka
Pobarvala sem jo v tradicionalnih barvah, kakor je narejena tudi sama voščilnica. 
Smreko sem okrasila z nekaj snežinkami in sekvenčki. 
Snežinke na ozadju sem naredila s  teksturno pasto, ki sem jo nanesla 
skozi stencil šablono. Dodala sem še voščilo in voščilnica je bila končana.


To bi bilo za danes vse. Želim vam lep sobotni večer in še lepšo nedeljo.

7 komentarjev:

  1. Ta naloga mi je delala največ preglavic :) Odlično si se znašla in naredila krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta domača naloga je narejena z odliko. Sama se jo šele lotevam ;) Všeč mi je izvirnost in tradicionalne barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ljubka voščilnica in super opravljena naloga.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako domiselno, da si smrečico postavila v zalivalko. Ker ima dovolj vode, ji iglice čez praznike gotovo ne bodo odpadle. :-) Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama sem navdušena nad tvojo idejo. Res lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zelo lepo skombinirano. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...