Kleklanje

nedelja, 14. november 2021

Rjava kot medo


Stanovalke Vesele hiške  želijo tokrat videti izdelke v rjavih odtenkih. 
Ker je sponzor tokratnega izziva Marina iz spletne trgovine Mavelu,  
sem za ta namen izbrala njene šablone " Zasnežena krogla "  


Poleg rjave barve sem uporabila še zlato, ki je sami krogli dodala bolj bogat videz.

Voščilnico prijavljam na izziv #24 Rjava kot medo - Vesela hiška

Želim vam lep nedeljski dan.




8 komentarjev:

  1. Čudovito zasneženo vasico si pričarala v snežni krogli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, kar vabi otroke, da se spustijo po hribčku😍. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz kar vidim sanke:)! Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita in zelo lepo izdelana voščilnica. Tudi fotografija je izjemna. Hvala, ker si se nam pridružila v rjavi Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa sem le dočakala sneženo kroglo pri tebi. Ko jo takole gledam se mi spomin vrne v otroške dni, ko smo se sankali po hribčku :)
    Odlično si naredila voščilnico ne morem pa mimo ozadje, ki je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako čudovita zimska idila v snežni krogli. Prekrasna voščilnica.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa in nežna zimska pokrajina. Še dodatno lepoto ji daje to, da je "ujeta" v snežno kroglo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Enkratna in čudovita zimska zasnežena idila. Bravo! Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdravčke, Veana DT

    OdgovoriIzbriši

Več objav...