Kleklanje

ponedeljek, 15. november 2021

MŠPU VIII. Uporabi belo tempero


Pri tokratni domači nalogi smo morali uporabiti belo tempero.
Sama sem jo uporabila na način, kot nam je pokazala v videu Vladka
Za izdelavo voščilnice sem uporabila šablone in štampiljke iz nove kolekcije "Najlepšega para ".
Nekaj šablon je tudi starejših, ki jih najdete tukaj.




Želim vam lep začetek tedna.

7 komentarjev:

  1. Kako lepo si zimsko pokrajino umestila v obesek. Čudovita je. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je pa tole lepo! Krasno zimsko sceno si umestila v okrasek in vse skupaj krasno zasnežila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Waww, tole je pa prava zimska pravljica. Sem več kot navdušena nad celotno izdelavo, še posebej pa so mi v oči padla drevesa, ki dajejo videz, kot da je na njih pravi sneg.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo si sceno izdelala na bunkici. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mir in spokojnoste vejeta iz nje. Prelepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sorodna lepotica je letos okrasila tudi moj dom in pričarala praznično vzdušje pričakovanja. Zelo precizna a bogata voščilnica, po kateri je tako prijetno polzeti s prstom.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...