Kleklanje

sobota, 6. november 2021

MŠPU VI. Uporaba snežinke


 Nalogo v znamenju snežink, sem delala z mislijo na prave snežinke. 
Upam, da nas bo narava tokrat vsaj malo razveselila z njimi in nam
 pričarala praznično vzdušje.
Set rezalnih šablon in štampiljk nam nudi široko paleto uporabe, 
kot okras na voščilnici, za okras na darilu, 
na novoletni jelki in dekoracija prostora...izbira je res velika.
Sama sem se odločila da jih uporabim na voščilnici. 
Uporabila sem tudi rezalno šablono iz seta, Prazniki na vrvici.
Pa poglejmo kaj sem naredila.


Na snežinke sem dodala kristalčke, ki jih naredijo še bolj čarobne.


Voščilnico lepim v:

Želim vam lepo sončno soboto.




6 komentarjev:

  1. O, kako dobro si se spomnila in jo dala na vrvico, da se vrti. Všeč mi je tudi delni izrez na strani.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in zelo lepo in natančno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in res dobra ideja, da si postavila snežinko na vrvico. In ta delni izrez kroga ji tudi da poseben čar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoja izvirnost pri sami izdelavi. Delni izrez kroga jo naredi prav posebno, snežinka na vrvici pa ji daje pridih čarobnosti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Danica, kako zelo lepo...izrez na robu mi je krasen!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...