Kleklanje

sreda, 24. november 2021

MŠPU X. Zimska pokrajina


 In še zadnja domača naloga v MŠPU  je za letošnje leto končana. 
Vladka nas  je nagovorila k izdelavi zimske pokrajine. 
Sama sem posegla po malo starejši šabloni, ki jo je Tina naredila za Rayher
Nebo sem pobarvala z Distress oxide, sneg pa sem naredila s teksturno pasto skozi stencil šablono
Ko je bila pokrajina narejena, sem jo obdala z okvirjem Vesele pošte.


Voščilnico lepim v:

Želim vam lep večer in lepe sanje.

6 komentarjev:

  1. Krasno zimsko pokrajino si ustvarila. Zelo so mi všeč nežne barve, ki si jih uporabila. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, še ena, ki je dala svojo pokrajino na znamko. Krasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo zasnežena je tvoja pokrajina.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa zimska pokrajina, tako kot zunaj danes. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako nežno zimska je tvoja pokrajina. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...